Support

Om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen hebben wij een professionele servicedesk ingericht die u op afstand van dienst kan zijn.

Een vaak gebruikte manier voor hulp op opstand is middels het opzetten van een TeamViewer verbinding. Met een TeamViewer verbinding zijn wij in staat om storingen en andere problemen op afstand te verhelpen. Dit zorgt er dus ook voor dat wij niet op locatie hoeven te komen en hiervoor daarom dus ook geen kosten in rekening zullen brengen. Uiteraard kunnen niet alle storingen en problemen op afstand verholpen worden, maar een groot deel zeker. Dit is positief voor uw tijd en portemonnee.

Dit is onze manier van support geven en het bouwen aan een langdurige relatie met onze klanten.

Door te klikken op onderstaande knop, kunt u TeamViewer opstarten.

FAQ

Het kan zijn dat het ip-adres vanuit de provider is veranderd. Om dit te controleren kunt u het volgende doen:

Ga op de desbetreffende locatie naar:  www.watismijnipadres.nl.

Open de app en controleer of het adres dat in de app staat overeenkomt met de gegevens die op de site worden weergegeven.

Het kan zijn dat een van de  camera’s “vastloopt” en hierdoor een herstart nodig heeft.Om dit te kunnen verhelpen, kunt u beginnen door de centrale apparatuur (switch en recorder) opnieuw op te starten.

Mocht dit geen resultaat hebben kunt u contact met ons opnemen om een afspraak in te plannen.

Controleer eerst op de desbetreffende locatie of het internet werkt, mocht dit het geval zijn, toch het modem herstarten (let op herstarten niet resetten). 
Als dit geen resultaat heeft kunt u contact met ons opnemen om een afspraak in te plannen.

Andere vraag

Speelt er nog een andere vraag die niet verholpen kan worden door TeamViewer support of de FAQ?
Laat het ons zeker weten via het contactformulier. Wij gaan zo spoedig mogelijk aan de slag met uw bericht.